söndag 16 december 2012

Tredje advent

och det töar för fullt ute. Undrar om det blir någon vit jul?

I dagens lucka hittade jag de här:  "Essentially Feminine Knits" av Lene Samsoe.
Har inte hunnit titta så jättemycket men fina saker är det! 

Och så en favorit igen, Nicky Epsteins "Knitting block by block". 
Massor av rutor att sticka och tips på hur man kan använda dom. 

Jag kan tyvärr inte visa vad jag stickar på just nu eftersom det är julklappar alltihop (och jag misstänker att mottagarna tittar in här ibland) så det får bli lite senare. Men jag har provkört min Akropolis och den är jätteskön, värmer så gott om mina frusna axlar. Tyvärr har jag inte lyckats ta något foto med den på, det är verkligen svårt att ta kort på sig själv och någon annan att fota den på har jag inte lyckats få tag på än så länge.

Ha en skön kväll på er
/Sanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!