söndag 24 mars 2013

Jag borde ha blivit färdig

med åtminstone en av tröjorna som ska (skulle varit) färdig till påsk, men får nog ge upp den tanken. På en vecka hinner jag helt enkelt inte! Har varit ledig tre dagar i sträck och det enda jag hunnit med är min nya KAL. Så mycket annat har kommit emellan: hungriga middagsgäster, tapetsering, städning (nödvändigt ont), shopping (ännu ett nödvändigt ont eftersom det bara var i mataffären), tvätt (hur hinner det bli så mycket smutstvätt?) och en och en annan liten tupplur.
Här är i alla fall ledtråd nr 2 (vansinnigt dåliga bilder och bara mittendelen syns eftersom jag inte orkade sätta över den på längre kabel).
 

ÄLSKAR garnet i den här! Geilsk Bomuld og uld, Känns som bomull men beter sig som ull när man stickar dvs inte sådär stumt som bomull men lika skönt mot huden. Kommer att bli jätteskönt till sommaren tror jag.

Ha en bra söndagkväll!
/Sanne

1 kommentar:

  1. Glad Påsk till dej.. ja tänk att det ska va så många måsten..städa, tvätt o mat.. jag skulle hellst av allt bara gå opp o sy..Fint väder har vi iallafall.. sol, blå himmel o -3...

    SvaraRadera

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!