torsdag 6 december 2012

Första advent




har ju redan varit men jag visar i alla fall vad jag hade i min egen lilla "adventskalender" i söndags. (Jodå, jag hade gjort ett inlägg redan då men man måste ju trycka på publiceringsknappen också..)






Naturligtvis så är det stickböcker i min kalender. Den första är en riktigt bra:
Älskar den här serien av Nicky Epsteins! Massor av idéer och förslag som man kan använda sig av. 

Sedan en mindre bra:
Tyvärr levde inte den här riktigt upp till min förväntningar. Vantarna är fina, det är de och jag kommer antagligen att sticka flera par. Men den skulle bli SÅ mycket bättre om man lagt ner lite, lite tid på att kolla texter och sånt. Upprepningar, felstavningar och konstiga formuleringar gör att mitt betyg inte blir så högt. Ja, jag veeet att det är en stickbok/kalender och så himla petig är jag inte, men lite ska man väl kunna begära när man betalar 174 kronor för några få blad med endast tolv mönster? Ska tilläggas att boken ovanför endast kostade 8 kronor mer och är en tjock inbunden sak. Hemskt vad negativ jag blev här då (hoppas det inte blev alltför avskräckande) men jag är ju smålänning och vill ha valuta för mina pengar ;-) 

Och eftersom jag missade att önska en trevlig första advent så önskar jag istället en trevlig torsdagkväll!
/Sanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!