lördag 29 december 2012

Julstress?

Nä så här illa var det inte! Men jag ska
 nog börja på julklappsstickningarna
lite tidigare nästa år.
Jaha, det blir inga bilder på diverse julklappar jag gjort eftersom jag glömde att fota... Och jag kan nog inte ens skylla på julstress eftersom jag låg ovanligt bra till i år med allt som ska göras. Det enda som var stressigt var stickningarna, det blev lite bråttom på slutet.

Men i alla fall, jag gjorde en Elderflower till syrran och en Florence till en bekant och en basker från Kreativ stickning i vinrött Big Merino från Drops och en Man Hat och en mössa till som jag inte kan hitta mönstret till eller kommer ihåg namnet på, men den ser ut så här.

Och så får jag inte glömma dockfilten till lilla J, lila med blå ränder i sicksack enligt önskemål. Den har jag hittat på mönster till själv så den går tyvärr inte att länka till ens. Hädanefter ska jag ta bilder så fort nåt är klart! Kanske kan det bli mitt nyårslöfte?

Ha det bra
/Sanne

2 kommentarer:

  1. Ett bra nyårslöfte! Ha ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett Gott slut o ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram från TINA

    SvaraRadera

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!