onsdag 25 juli 2012

Rockefeller del 2

Så här ser den ut när andra ledtråden är klar. Ja, egentligen var den färdig redan i söndags men sen ska det ju tas kort också...
Nu borde jag fästa alla trådar som designern rekommenderar, för att det inte ska bli så mycket sen. Mitt favoritjobb, inte. Tror det får vänta tills i morgon eller nästa dag. Nästa ledtråd kommer ju inte förrän på fredag och tar det lika lång tid som det gjorde sist så blir det inte förrän framåt kvällen så jag har lite tid på mig.

Ha det bra!
/Sanne


5 kommentarer:

  1. vauv va fin den blir!!Få se vad nästa projekt blir..kanske en kant..uddkant eller vad heter det?

    SvaraRadera
  2. Den ser läcker ut. Måste vara kul att inte veta innan hur det slutar, men du, lyd nu designerns råd innan du ångrar dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, den här gången ska jag göra PRECIS som det står!

      Radera
  3. Jeg er rigtig glad for at se, at min udgave ser lige sådan ud. Det er nemlig ført 3. gang jeg strikker efter et engelsk mønster. Jeg strikker i strømpegarn og Froehlish garn. Er noget spændt på hvor stor det bliver.. Hvor mange cm måler din nederste kant af clue 2?
    Venlig hilsen
    Karen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karen!
      Jag har svarat dig på din ravelry-mail

      Radera

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!