söndag 15 augusti 2010

Så var semestern till ända

och inte har jag gjort något av det jag tänkte heller. Ingen garderobsstädning, ingen källarröjning, ingen garnsortering. Nä det var ju sånt jag tänkte "roa" mig med när det regnade (räknar stenhårt med det när jag har semester, då blir man inte så besviken) men till  min stora lycka så har det mest varit fint väder så jag slapp. Jag menar, ingen kan ju begära att man städar garderober när det är över 30 grader i skuggan ;).


Idag har jag inte heller gjort så  mycket förutom att småsticka lite, läsa bloggar, kolla efter garner på nätet dvs bara slöat och laddat inför morgondagen. Har inte ens lagat middag eftersom maken serverade mig ugnsstekt laxfile med kokt potatis och kall dillmajonnäs vilket var mycket gott, han är duktig på att laga mat. Men nu måste jag nog gå och lägga mig, ska ju faktiskt upp och jobba i morgon...

Godnatthälsningar
/Sanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!